Termeni si conditii
Este important sa citesti nu doar sa bifezi

1. Garanții
Definitii
Vanzator: S.C AUTO ALBINA S.R.L.- D distribuitor autorizat piese auto.
Client: persoana fizica sau juridica care dobandeste, utilizeaza, ca destinatar final, produsele distribuite de catre vanzator.
Produse: piese auto de origine sau aftermarket.
Termen de Garantie: limita de timp, stabilita de legislatia romana in vigoare si de catre producator, in cadrul careia produsul achizitionat trebuie sa-si pastreze caracteristicile calitative prescrise, iar cumparatorul are dreptul la remedierea sau inlocuirea gratuita a acestuia in cazul in care remedierea nu este posibilia si daca deficientele nu-i sunt imputabile. Piesele auto noi beneficiaza de 12 luni de garantie, iar cele reconditionate de 6 luni de la data achizitionarii. Garantia pieselor auto se acorda in urmatoarele conditii:
• piesele considerate defecte sunt aduse impreuna cu actele necesare in perioada in care este valabila garantia
• piesele sunt montate la service-uri auto autorizate R.A.R. pentru modelul de autoturism detinut
• piesele sunt montate pe modelul de autoturism pentru care sunt achizitionate
Certificat de Garantie: documentul care tine loc de contract intre S.C AUTO ALBINA S.R.L.- Dsi Client, pe baza caruia se acorda termenul de garantie. Certificatul de garantie se regaseste pe spatele facturii de vanzare catre client.
Timp de raspuns: reprezinta perioada in care S.C AUTO ALBINA S.R.L.- D
• Receptioneaza produsul defect
• Analizeaza tehnic defectul prin personalul autorizat
• Returneaza produsul catre Client s-au emite factura storno cu contravaloarea produsului declarat defect.

Timpul de raspuns nu include transportul de la Client catre S.C AUTO ALBINA S.R.L.- Dsi de la S.C AUTO ALBINA S.R.L.- Dcatre Client.
Documente necesare
Pentru a putea beneficia de clauza de garantie va rugam sa prezentati la unul dintre sediile S.C AUTO ALBINA S.R.L.- Dpiesa suspectata a fi defecta in interiorul perioadei de garantie impreuna cu copii dupa urmatoarele documente:
• talonul autovehiculului;
• factura sau bonul fiscal de la achizitia piesei;
• factura si devizul de montaj completat cu numarul de kilometri de la bord din momentul montarii piesei; mentionam ca trebuie sa va asigurati ca Service-ul care va inlocuieste piesa noua trebuie sa detina autorizatie valabila de la Registrul Auto Roman potrivit careia poate sa efectueze lucrari de reparatii si intretinere pentru modelul de Ford detinut de dumneavoastra (exemplu: Ford Fiesta 1989-1995; 1996-2000; 2000-2008; 2008-in prezent, Ford Focus 1998-2005; 2005-2008; 2008-2011 etc);
• o nota de constatare eliberata de un service autorizat RAR care sa contina descrierea defectiunii precum si numarul de kilometri de la bord din momentul constatarii acesteia; • toate piesele trimise din tara catre unul dintre sediile noastre vor avea achitata obligatoriu taxa de curierat la EXPEDITOR. S.C AUTO ALBINA S.R.L.- Dva refuza coletele care vor sosi cu plata la destinatar!
• in cazul unei piese originale FORD este necesara o poza (in format electronic sau in format clasic, pe hartie) a ceasurilor de bord in care sa se poata vedea clar numarul de kilometrii din momentul constatarii defectarii reperului respectiv.
Din ziua prezentarii actelor sus mentionate impreuna cu piesa considerata defecta, S.C AUTO ALBINA S.R.L.- Dva solutiona cererea de garantie in circa 15 zile, in functie de producatorul piesei in cauza. Termenul de 15 (cincisprezece) zile necesar solutionarii cazului de garantie incepe de la data la care dosarul a fost completat de client cu toate documentele solicitate de societatea noastra.
Daca produsul nu este in stare de functionare asa cum s-a garantat, remediile vor consta, in aceasta ordine, in: repararea, inlocuirea produsului sau, daca acest lucru nu va fi posibil, restituirea pretului de cumparare. In nici un caz S.C AUTO ALBINA S.R.L.- D, si distribuitorii sau dealerii autorizati nu vor fi supusi platirii oricaror daune ce depasesc pretul de cumparare al produsului
2. Retururi de la client


Definitii
• Retur: actiunea de returnare catre S.C AUTO ALBINA S.R.L.- Da pieselor achizitionate de clienti NUMAI din stocul S.C AUTO ALBINA S.R.L.- D, fara a face obiectul vreunei garantii.
Mod de operare retururi
• Programul de primire a solicitarilor de retururi este de Luni pana Vineri intre orele 10.00-18.00, la sediul central si la oricare din punctele de lucru ale S.C AUTO ALBINA S.R.L.- D
• Returul va fi insotit de documentul fiscal care atesta achizitionarea lui de la S.C Auto Albina S.R.L.- D si de FISA DE RETUR completata la toate rubricile. Fisa de retur se poate descarca de pe site-ul www.autoalbina.ro
• Termenul pentru prezentarea cererilor de retur este de 10 zile calendaristice de la data cumpararii.
• Se primesc si se analizeaza doar solicitarile care se refera la piese achizitionate din stocul propriu al S.C AUTO ALBINA S.R.L.- D, incluzand aici atat depozitul central din Bucuresti, cat si toate punctele de lucru din tara.
• Nu se accepta pentru a fi returnate piesele care au fost importate de catre societatea noastra la cererea expresa a clientului, indiferent daca clientul a platit sau nu avans pentru reperele comandate. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate in momentul in care lanseaza comanda si are obligatia sa se asigure ca piesa pe care urmeaza sa o comande in acest regim special este exact aceea de care are nevoie.
• In cazuri exceptionale, se pot returna si reperele de tip "comanda speciala", dar NUMAI cu primirea in prealabil a acceptului furnizorului extern si a suportarii de catre client a unui procent din valoarea piesei in cauza, procent ce urmeaza a fi stabilit pentru fiecare caz in parte. Acesta contine penalitatile solicitate de fabrica/furnizor, cheltuielile de transport si orice alte cheltuieli ocazionate de returnarea piesei.
3. Cauțiuni

Definitii
• Cautiune: actiunea prin care un client returneaza catre S.C Auto Albina S.R.L.- Dun reper (piesa auto), un subansamblu sau un ansamblu defectat ca urmare a uzurii normale de functionare si primeste in schimb acelasi reper/subansamlu/ansamblu nou, platind catre S.C Auto Albina S.R.L.- Ddoar diferenta dintre valoarea produsului nou si valoarea produsului defect returnat. Valorile produselor defecte ce sunt primite de catre S.C Auto Albina S.R.L.- D sunt stabilite de producatorii, respectiv furnizorii acestor produse.
Conditii de acceptare a cautiunilor
• Criterii de acceptare a pieselor vechi:
• Piesa trebuie sa fie asamblata si curata.
• Piesa trebuie sa fie returnata in ambalajul original in care s-a livrat piesa noua.
• Piesa trebuie sa respecte „Criteriile tehnice de acceptare a pieselor vechi”. Acestea pot fi descarcate de pe site-ul www.autoalbina.ro la link-ul:
• Termenul de returnare a piesei vechi (cautiunii) este de 15 zile lucratoare de la data facturarii piesei noi.
• Returnarea contravalorii piesei vechi se face in termen de 15-30 zile de la data predarii acesteia, in conditiile specificate la paragraful anterior, catre S.C Auto Albina S.R.L.- D
Aceste conditii sunt obligatorii iar nerespectarea lor conduce la pierderea cutiunii.